Friday, October 12, 2018

Tinta Pengarang

Assalammualaikum wbt.

Alhamdulillah, dengan rasa penuh kesyukuran dan limpahan rahmat dari Allah swt, saya dapat berkongsi pengalaman membesarkan anak istimewa saya yang mengalami masalah pembelajaran iaitu ADHD.

Dengan penuh rasa terima kasih saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Puan Masayu Ahmad yang memberi peluang saya untuk menulis. Galakan dan sokongan yang diberikan pada saya amat saya hargai.

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada suami yang paling dihormati, Encik Mohammad Syamsul Kamisan, anak-anak saya Aisyah Insyirah, Aina Insyirah, Mohammad Ammar dan Adilah Insyirah yang merupakan sumber kekuatan ibu. Tidak lupa kepada kedua-dua ibubapa saya, Encik Mudzakir Mohd Azib dan Saleha binti Meoun. Kepada arwah kedua-dua ibubapa mertua, saya mohon sahabat yang membaca ebook saya ini sedekahkan Al Fatihah kepada Allahyarham Kamisan bin Sarpan dan Allahyarhamah Jamilah binti Yahya.

Terima kasih juga kepada sahabat-sahabat saya seperti Teacher Roziah Salim dan yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam penerbitan ebook ini, sekalung ucapan terima kasih untuk anda.

Semoga ebook ini dapat memberi inspirasi dan pengalaman kepada kita dalam membesarkan anak-anak syurga kita.

Insya-Allah.

Salam sayang
Ida Kamilia Mudzakir

No comments:

Post a Comment